субота, 3 грудня 2016 р.

ЗНО з історії - не історична драма

  Дехто з абітурієнтів думає: "ЗНО з історії? Та що там складного!" Але вони помиляються. Історія - це злива фактів і дат, які вимагають блискучої пам'яті. Крім того, потрібно мати уявлення про загальний історичний процес, об'єктивні умови, на тлі яких він розвивається.
  Історія - предмет, що вивчається у школі, починаючи з 5 класу. У старших класах, як правило, до вивченого у 5-7 класах не повертаються. А там же вивчається давня, середньовічна історія, і матеріал
дуже складний. Тому в ньому абітурієнти роблять найбільше помилок. Варто ще цікавитися сучасністю, бо історія своєї ходи не припиняє ніколи. Якщо випускник не має уявлення про важливу подію, що відбулася вчора і висвітлювалася ЗМІ, це, безумовно, вплине на результат оцінювання.
  Шкодить випускникам і недостатнє володіння хронологією. Велика кількість дат породжує те, що кожен для себе розробляє певну систему запам'ятовування. Але ставитися до цього треба дуже обережно, бо найменша помилка призводить до негативного результату (помилка на рік чи день - все одно помилка).
  Нині розроблено дуже багато методик, навіть технологій засвоєння матеріалу. Але в дітей різні можливості, зокрема й матеріальні - наявність удома телевізора, комп'ютера. Безумовно, корисно поєднувати зорову і слухову пам'ять, вивчаючи історичний матеріал. Тренувати пам'ять може кожен. Дехто прив'язує звичайну абетку до певних імен і понять. У когось краща зорова пам'ть - візуально уявляти текст або сторінку підручника чи навіть конкретний абзац на ній.
  Обирайте той метод підготовки, який вам найбільше підходить. Головне, не драматизувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар